12-08-2010

Einde vakantie & eerste week college

De afgelopen week heb ik vooral geshopt, van mijn laatste dagen vakantie genoten. We hebben een beetje rustig aan gedaan en zijn op vrijdagavond naar Tioman, Maleisie gegaan. Dit is echt een prachtig eiland! We waren met een man of 45 - allemaal exchange students, en het was georganiseerd vanuit een organisatie voor exchange students :).


Het was een beetje jammer dat het de eerste dag nogal stormde, maar dat was niet erg! Gewoon lekker gechilld! :) Oh, en ik ben over een pijlstaartrog heen gezwommen tijdens het snorkelen! :D



Na een weekendje Tioman (maandag terug gekomen) werd het dinsdag tijd voor college! Het zijn gezellige studio's en de werkplekken zien er net zo rommelig uit als op de TU, dus ik voel me wel thuis. Ik ben heel erg blij met de vakken die ik heb, ze zijn heel interessant en leuk om te doen! Leuk is ook dat ik nu ook met locals omga, want tot nu toe heb ik alleen nog maar met exchange students rondgehangen.

Ik hoef maar 2x per week naar de NUS. Dat is op dinsdag van 14.00 - 18.00... Maar een lange slopende dag op donderdag van 9.00 - 22.00 (nee ik lieg niet!). Verder zijn de modules allemaal best intens en moet ik nog best hard mijn best gaan doen.

Verder vergeet ik stiekem een beetje foto's van eten te maken, omdat ik steeds zo een honger heb :P. Singapore is echt een paradijs voor mij en eten! :D






Dit is mijn nieuwe vriendje uit Singapore:


Oh en wat vinden jullie van mijn roze camera? :D

5 opmerkingen:

  1. wat zullen de tamarbies hier van gaan zeggen??

    antwoord:
    A) MOOI!!!
    B) SCHITTEREND!!
    C) WAT EEN LELIJK DING!!

    bets are open....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ENI!! Hij is gewoon ROZE!!! JAAAhaahaa je bent goed bezig. Hij is in 1 woord:
    D) Geweldig!!

    Snel weer foto's maken van je eten he...je kunt het stiekem onder het bidden voor het eten doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LNG!!
    Klinkt zo vet allemaal! Wel relaxed dat je school met tripjes kan combineren!
    Heel veel succes daar en I'll be watching you! (dat is akelig hè?!)
    Xje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woah! Ik vind dat nieuwe vriendje uit Singapore zo vet :D!

    BeantwoordenVerwijderen