21-10-2010

My Singaporean Bday


Marina Bay Sands Hotel



Tis intussen alweer anderhalve week geleden dat ik jarig was op 10-10-10. En ja, ik baal er nog steeds van dat ik geen 10 jaar oud was geworden. Maar helaas. Dan maar 10+10+1.0.

Tot nu toe mijn heetste verjaardag ooit (zeg maar pakweg 30graden :)) - maar zeker een leuke! Mijn ouders waren voor het weekend hier, en ook Felix was een weekendje langsgekomen. Oh en niet vergeten dat Boys Noize speciaal voor mij dat zelfde weekend kwam draaien in de #10 club of the world (Zouk).

Na uitgeslapen te zijn van een heftig avondje stappen ging ik op weg naar de Marina Bay Sands samen met Felix en Michiel, met de hoop om in het zwembad te komen. Uiteraard geen succes. Allereerst een klein bdaycakeje gegeten in het hotel zelf, uiteindelijk naar boven gegaan en genoten van het geweldige uitzicht :D


BDAYCAKE


Uitzicht

Vervolgens een AMAZING (lees: krab) dinner gehad met mijn ouders en vrienden :)


Einde verjaardag, dacht ik zo...

Afgelopen vrijdag ging ik opeens karaoke'n met wat singaporese exchange students die afgelopen semester in Nederland waren - en met een paar die volgend semester komen! En toen, werd ik verrast met een taart :D Tussen alle liedjes die gezongen werden (we zaten daar opeens voor 5uur) werd ook eventjes HAPPY BIRTHDAY gezongen. Het was een zeer welkome verrassing! :D


Alleen weet ik niet of ik de tomaten op mijn chocolade taart wel zo leuk vond... (kun je ze vinden?)



Intussen gaat het semester zo snel, dat ik over 3,5week klaar hier ben en dan al begin met rondreizen! Voor jullie het weten ben ik thuis zonder mij gemist te hebben!

4 opmerkingen:

  1. iew, tomaat op een taart? zie ik daar nou ook sla?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je zult je wel echt verheugen op het rondreizen! En helaas ik mis je al....Gepidae komt er weer aan dus dan moet ik je ook weer missen. Zal raar zijn zonder blauwe muts.

    xxsan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha lief san!
    Met wie moet je nu rupsen in de avond,
    of oortjes maken? Hahahaha of nieuwe eriks spotten! :D

    veel plezier alvast! ik ben bijna terug! :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ...en ook nog, wie moet er nou een apenpak aantrekken?
    De tomaten op de taart zien er niet echt lekker uit, maar de taart zelf daarentegen wel! Leuk dat je ouders zo even langs zijn gekomen. Geniet er nog maar van!

    x Anne

    BeantwoordenVerwijderen