27-09-2010

Op de helft van mijn semester & de Filipijnen :D

Tijd vliegt, ik zit alweer op de helft van mijn semester. Dat betekende dus dat ik een weekje vrij had. Wat dus kortweg VAKANTIEEEEEEEEEE betekende. Dus we gingen naar de Filipijnen. Met een groepje van 7 gingen wij lekker op vakantie!

Ik ga jullie niet vervelen met mijn dag tot dag verhalen. Maar vertel gewoon de hoogtepunten en laat wat verpletterende foto's zien :D









Juist, we hebben dus paradijs gevonden, island hopping gedaan en gesnorkeld! :)
Helaas ben ik vanaf vandaag weer hard aan de slag aant gaan, en beginnen er weer nieuwe vakken voor mij! Over 7 weken ben ik klaar met de studie, en ga ik nog 5 weken rondreizen! :) - Zie je, ik ben bijna thuis!

P.s. Heerlijk feit - de krabben en kreeften die je daar boven op de foto ziet kosten 1-2EU per stuk. VERS UIT DE ZEE. PARADIJS!!!!

9 opmerkingen:

  1. Eni!! Ziet er allemaal super mooi uit! Ben jaloers hoor....heb je ook geleerd hoe je de krabben en kreeften moet klaarmaken om te eten?
    Volgende week begint de competitie weer....we moeten toch nog 12 weekjes op je wachten.

    xxsan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey LNG,

    Wat ziet dat er mooi uit!! Echt gaaf!
    Alleen krabben en kreeften eten... blègh...
    Ik moet je de groetjes doen van mn mama! ;) :P
    Veel plezier nog en inderdaad alweer tot binnenkort! ;)

    XX Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooooi en lekker krab zo goedkoop geef mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey meissie,

    Al is mijn nieuwe baan nog zo leuk...word wel heeeeeeeeeel jaloers als ik al die prachtige foto's zie! Geniet van deze geweldige ervaring!

    Liefs en kusje van je schoonzusje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eni!!
    Wat heerlijk, echt om jaloers op te zijn.
    Geniet ervan daaro!
    x Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eni!!!
    We hebben gisteren gewonnen :D :D :D
    xx Hannnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JEEEEEEEJ!! Super :D :D :D
    Ik ben trots op jullie :D
    Zal ik jullie dan nog wel versterken als ik terug kom? :D:P

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eni!!
    Hihi, ik zie dat ik nog precies op tijd ben om de laatste 12 weken van je reis te volgen..
    Maar ik ben helemaal bijgelezen en het klinkt allemaal super! Ik denk dat ik ook maar een half jaartje naar het buitenland moet gaan om te 'studeren'. Ik ben jaloers! En de foto's zijn prachtig!
    Let maar goed op hoe ze dat lekkere eten daar maken, dan kun je dat voor ons ook een keer maken:P En die roze pringles wil ik ook wel proeven. Geniet er nog van!
    xx Karin

    BeantwoordenVerwijderen